FAQ – Tez-tez verilən suallar

Ən çox verilən suallar və cavablarını buradan oxuya bilərsiniz. Əlavə sualınız yarandığı təqdirdə bizə çatda yaza bilərsiniz.

Sual Çatdırılma üçün xüsusi bir gün və saat təyin edə bilərəm?
CavabÇatdırılma üçün özəl bir günün və saatın seçilməsi mümkündür. Bunun üçün məhsul sifarişini etdikdə, çatdırılma formasını seçmək, günü və saatı təyin etmək kifayətdir.
Sual Sifariş verildikdən sonra, çatdırılma hansı müddətdə olur?
CavabSifariş verildikdən sonra çatdırılma, Bakı şəhərinin əhatə dairəsindən asılı olaraq 1-2 saat müddətinə həyata keçirilir. 23:30 -dan sonra olan sifarişlər növbəri gün ilk iş saatlarında çatdırılır.
Sual Hədiyyə kartlarını harada istifadə edə bilərəm?
CavabHədiyyə kartlarını əldə edərək, özünüz istifadə edə yaxud başqa birinə hədiyyə edə bilərsiniz. Sonradan e-mağazamızdan alış həyata keçirərkən ödəniş vasitəsi kimi hədiyyə kartından istifadə edə bilərsiniz. Bu zaman ödəniş hədiyyə kartının balansından çıxılacaq.

Qeyd: Hal-hazırda satışını həyata keçirdiyimiz hədiyyə kartları yalnız bloom.az e-mağazada keçərlidir.

Sual Hədiyyə kartlarını necə əldə edə bilərəm?
CavabHədiyyə kartlarını e-mağazada məhsullar bölməsindən əldə edə bilərsiniz. Hədiyyə kartları da, digər məhsullar kimi birbaşa ünvanınıza çatdırılır.
Sual Çatdırılma haqqı necə hesablanır?
CavabSifariş olunan məhsulların çatdırılma haqqı Bakı şəhərinin müxtəlif ərazi və zonalarına görə hesablanır.
Sual İş günləri və saatları?
Cavabİstisnasız olaraq həftə içi hər gün:

Müştəri xidmətləri: 10:00 – 18:00
Onlayn müştəri xidmətləri: 08:00 – 00:00
Çatdırılma xidməti: 08:00 – 00:00